120405

Bläää . Jag håller på att bli tokig!!

Jag & Chrille beställde nya telefoner som vi fick igår .. iphone 4s. Men jag får den inte till
att funka!

Jag har pratat med kundtjänst 2 gånger och varit inne till 3butiken en gång men jag får ingen
hjälp..
När vi fick telefonerna insåg vi ju att man måste ha microsim men det hade vi inte. Så chrille åkte
in till 3butiken där dom klippte mitt, för det kan man ju tydligen göra.

Men det funkade ju inte. Så fick ett nytt istället..

Bara för att han klippte det så kan jag ju inte använda min gamla telefon heller. Bra där!!!

Så nu sitter jag här med en splirrans ny telefon som inte går att använda. Därmed helt utan telefon
eftersom dom på 3butiken tyckte att det va en bra idé att klippa mitt gamla simkort. Idioter!

Såå .. Om det är någon som är bra på det där med iphone 4s så får ni gärna säga till. Jag testar allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback