120403

Oj oj oj.. Här är det full rulle.
Benjamin har dom senaste dagarna fått för sig att han inte alls vill sova lika mycket som han brukar
göra.. Utan har sovit totalt ca 2 timmar på hela dagen.. Fast inte 2 timmar i sträck utan 10 minuter här
och 10 minuter där och ibland 20 minuter ..
Även fast han kanske vill vara mer med och vaken nu så orkar han inte riktigt ändå utan blir väldigt
kinkig istället ..
Men idag har det iallafall varit bättre. Sovit lite mer :)
Fast å andra sidan har det varit en del bilåkande också . Och då går det ju inte att vara vaken ;)
Vi va först i Forshaga och hälsade på Sara innan hon började jobba. Sen åkte vi till Skattkärr och
hälsade på mamma och pappa :)
Där blir jag lika bortskämd som vanligt ;)
Fick mat & kaffe. Efter maten gick mamma ut och gick med Benjamin som behövde sova lite. Så jag
gick å la mig på soffan en stund och vilade. Skönt! :)
Nu har Benjamin precis stenslocknat efter att ha skrikit som en stucken gris senaste 30-40 minuterna.
Jag & Chrille passar på att mysa upp oss i soffan framför hockeyn .
Tror dock att Färjestad förlorar idag och då är det färdigspelat för deras del.
Meen , det återstår att se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback