110906

God morgon!

Nu är vi inne i v. 28 (27+1) och det innebär att nu är det mindre än 3 månader kvar!
Det går så helt sjukt så det känns knappt som att jag hinner njuta av att vara gravid då jag bara
jobbar hela tiden och jobbar jag inte så är det alltid något annat på gång.

Men det är väl lika bra antar jag, det lär ju bli riktigt drygt om jag bara ska gå hemma och vänta.

Bebisen är nu ungefär 25 cm från huvud till stjärt, 40 cm från topp till tå och väger omkring 1300-1400 gram.
Håret på bebisens huvud blir längre.

Det händer verkligen så otroligt mycket därinne hela tiden och jag tycker fortfarande att det känns helt overkligt att det faktiskt bor en liten människa i min mage!!

Idag är det iallafall jobb 12-21.
Gjorde sista dagen på golvet igår så idag blir det första passet i kassan. Känns lite nervöst men det kommer nog
att gå bra.
Jag har ju trots allt suttit i kassan förut :)
Känns skönt iallafall att få lite avlastning. Foglossningen i ryggen och ljumskarna underlättar inte riktigt när
jag jobbar.
Får se hur det blir nu när jag ska sitta ner hela dagarna.
Jag har känt att det inte alltid känns bättre när jag sitter ner ..

Men det lär väl lösa sig :)

Har också äntligen tagit tag i att fylla i alla papper till ansökan om havandeskapspenningen.
Nu återstår det att se om jag får det godkänt.
Tror dock inte det. Men det skadar ju inte att försöka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback