110912

Hallojsan!

Fick en redig sväng av illamående idag. Det va riktigt länge sen jag mådde så dåligt. Så gick och la mig
vid 3 tiden och vilade. Somnade och vaknade igen vid 6 tiden.. Ooops :P
Tur att jag va ledig så att jag inte behövde vara på jobbet och gå igenom det där.

Mådde iallafall mycket bättre när jag vaknade så nu har jag även lyckats få i mig lite mat :)

Har haft en mycket bra helg, igen! :)

Vi har haft Christine här som inneboende hela helgen och igår kom även Freja hit.
Vi har verkligen blivit som en familj vi fyra. Så himla mysigt :)

Kvällen igår gick (återigen) i spelets tecken.
Lånade Med Andra Ord från mamma och pappa. Och jäklar va roligt det var!
Kan tänka mig att  det blir det spelet fler gånger.

Nu ska vi bara planera in när nästa spelkväll blir ;)

Imorgon blir det iallafall iväg till barnmorskan igen :) Dags att väga mig och mäta magen igen.
Känns fortfarande som att magen står väldigt still just nu , så vi får se om den har växt något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback