111125

Tjoho.

Idag är det 10 dagar kvar till BF. Kan inte fatta att det är så himla nära men det känns som att det
är flera månader kvar ..

Försöker just nu att planera in saker att göra i stort sett varje dag, bara för att ha något att se fram
emot och inte bara sitta i soffan och vänta på att det ska hända något.

Det som känns skönt är dock att imorgon är det iallafall en-siffrigt. Då känns det helt plötsligt som att
det är mycket kortare tid kvar.

Bara hoppas på att jag inte går över flera veckor!

Idag har jag iallafall varit på stan en sväng med mormor. Fick mig några adventsstakar av henne som
en tidig julklapp . Känns skönt att ha någonting att pynta med till på söndag.

Skulle helst vilja till IKEA en sväng också men vette fasen om jag är så sugen på att åka tid höggravid
under lönehelg.
Meen , får väl ta ett litet prat med mannen om det sen så får vi se vad han tycker :P

Nu blir det snart iväg och hämta honom och ikväll kommer Freja & Christine hit. Så att hela familjen
kan vara samlad igen. För nu var det ju faktiskt länge sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback