111123


Bläää .. Jag är så himla trött på att bara gå hemma och vänta!

Just nu gör jag verkligen ingenting annat än bara väntar . Det är tråkigt och jag är rastlös.

Meen , det finns inte så mycket jag kan göra åt det. För hade jag fått bestämma så hade bebis
kommit för lääääänge sen :P

Det blir ju inte bättre heller av att jag får både sms och telefonsamtal dagligen från folk som undrar
om bebisen har kommit än eller om jag har några känningar.

Meeen svaret är nej på båda frågorna :/
Känns ju ännu mer som att det kommer dröja hur lång tid som helst innan bebis kommer eftersom jag
verkligen inte har några känningar alls, inte ens lite ..

Vet dock inte hur det där fungerar.. Har alla känningar i flera veckor innan det är dags eller kan det
sätta igång bara sådär?

Har iallafall har sällskap av Christine både igår och idag.
Känns skönt att ha någon här så att jag får något annat att tänka på mer än att jag vill att bebis ska
komma :P

Tack för sällskapet hjärtat. Det betyder allt! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kan bara sätta igång pang bom! Mina värkar kom sju och mille elva :) lycka till!!

2011-11-25 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback