111120


Tråååkiga söndag. Har inte haft nått att göra och tråkigt väder har det minst sagt varit.

Har verkligen varit riktigt höstigt ute idag. Dimma och regn. Fy! :/
Jag bara undrar när vintern hade tänkt att komma?

Väljer snön framför detta vädret varje dag. Längtar tillochmed efter snön nu..

Tråkiga dagar som denna får man iallafall försöka liva upp så gott det går.

Såå har slagit in dom första julklapparna ! :)
Har verkligen börjat längta efter jul nu och det gör ju inte att jag längtar mindre efter snön ;)

Blev dock bara 2 st julkkappar att slå in då jag inte har köpt några fler :P
Meen det borde komma några med posten imorgon eller på tisdag. Resten har jag i huvudet så det
är bara att ta sig iväg å köpa det så att jag kan bli klar med det :)

Sen är det bara julpynt som saknas. Hade ju inte särskilt mycket yta att pynta i lägenheten så vi har
inte så mycket.

Meen vi får helt enkelt nöja oss med det vi har och köpa lite nytt varje år ..
Jag menar, det är ju inte sista året vi ska fira jul i huset ;)

Nåja.

Väntar just nu på att maten ska bli färdig. Potatis- och bacongratäng blir det idag. Mums :)

Sen ska jag baka igen :P
Får se om jag kanske orkar ta någon bild när jag är klar med mästerverket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback