111116


Hello.

Kände mig inte särskilt nöjd när jag vaknade av mannens väckarklocka 06.20 imorse och kunde inte
somna om.

Låg kvar i sängen i typ två timmar, envis som man är, och försökte verkligen somna om.
Meeen insåg tillslut att det inte skulle gå så det va lika bra att gå upp.

Så idag har jag faktiskt tagit tillvara på dagen. Eftersom jag ändå vaknade och kände mig utvilad
och hade lite energi så var det lika bra att passa på.

Har tillbringat heeela dagen till att städa. Känns i kroppen att jag inte riktigt orkar göra så mkt just nu
så det har blivit en hel del pauser. Meen vad gör väl det?
Det blev ju städat iallafall och det är ju huvudsaken :)

Nu har jag precis fått i mig lite mat och slängt in en kladdkaka i ugnen :P

Tänkte överraska mannen lite när han kommer hem från jobbet ;)

Shit vilken bra flickvän jag är ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback