111114


Tjosan!

Har precis kommit hem efter ett par timmars fika med Jonna. Va himla skönt att få prata med någon
annan som också är höggravid och går igenom samma sak som jag just nu .

Det är ju klart att jag kan prata med andra som har varit gravida för, men det är inte riktigt samma sak.
Dom har ju redan glömt hur det var att vara gravid typ ..

Såå nu har jag iallafall fått beklaga mig till någon som vet exakt hur jag känner mig och borde antagligen
klara några dagar till utan att bli totalt knäpp :P

Nu sitter jag i soffan och väntar på att maten ska bli serverad ;)
Det var mannens tur att laga mat idag så jag latar mig lite extra i soffan :P

Imorgon blir det ett nytt besök hos BM sen förhoppningsvis lite mys med Christine :)
Seen på kvällen ska vi äntligen hämta bilen! :D Ska bli så himla skönt !


Nåå ja . Nu blir det mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback