111107


Då var det måndag igen.
Sitter just nu och väntar på att det nya DH avsnittet ska ladda färdigt så att jag kan titta på det innan älsk
kommer hem :)

Idag har varit en riktig slö-dag. Har ingen ork för nånting idag känns det som. Kan kanske vara för att
jag har legat i soffan hela dagen och blivit helt förslappad :P

Känner mig dock riktigt sugen på att baka !
Lussebullar skulle inte sitta helt fel just nu :P Meen vi har inga sådana ingredienser hemma så får vänta lite med
det :P
Kanske är lite väl tidigt också att baka lussebullar redan?
Får väl iofs passa på nu innan bebis kommer. Det är ju inte säkert att jag hinner med det sen när han väl
har bestämt sig för att titta ut <3

En positiv sak också!

Vi sålde bilen igår! :D
Känns riktigt skönt att vi har fått den såld. Nu kan vi verkligen fokusera oss på att hitta en ny bil. Skönt!

Mindre positivt är ju dock att nu har vi ingen bil alls..

Det jobbiga med det är att jag inte vet hur jag ska ta mig till och från jobbet.

Förhoppningsvis så är det bara imorgon som det är ett problem.
Ska till läkaren igen på onsdag och det verkar som att jag blir helt sjukskriven då.
Så om jag blir det så behöver jag ju inte fundera på jobbet.
In till stan kan jag ju ta bussen, inga problem.

Men om jag ska ta bussen till jobbet så måste jag först åka in till stan för att byta och det har jag
definitivt ingen lust med .

Meen, om jag har tur så kan nog Söt-Christine skjutsa mig till jobbet imorgon :)

Naej.. Nu ska jag fixa iordning lite kaffe och sen dra igång DH.
Gött för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback