111102


Jisses vilken produktiv dag jag har haft idag!

Det va verkligen länge sen jag hade så här mycket energi så tänkte att det var lika bra att passa på.
Dessa dagarna kommer allt mer sällan så när dom väl är här så måste jag väl ta vara på det :)

Såå höjde musiken och satte på min helt fantastiskt bra musiklista på Spotify och satte igång.

Så nu har jag städat i stort sett hela huset och packat BB väskan..
Jag vet att det inte låter som mycket. Meen för mig, som är gravid i 8:e månaden och aldrig har någon energi, så tycker jag att det är bra gjort.

Jag ger iallafall mig själv en klapp på ryggen och belönar mig själv med ett glas cola :)

Nu kommer snart älsklingen hem med en, förhoppningsvis, ren och fin bil. Vi lämnade in den på nått ställe imorse som håller på med sånt där.
Så nu hoppas jag att den är ren och fin så att vi kan ta bilder på den och lägga ut den till försäljning :)

Runt 17 kommer även en kille från Trygghansa som ska gå igenom lite grejer med försäkringar och sådär.
Hoppas på att det är nått vettigt å ha med tanke på att vi snart ska skaffa ny försäkring på bil ;)

Nu ska jag passa på att slöa lite innan det är dags för nästa ryck med besök, matlagning och allt sånt där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback