110318

God morgon!

Vilket jäkla skitväder det är idag :(
Jag trodde verkligen att våren var på väg på riktigt, men tji fick jag :(

Idag blir det jobb 12-19 och det är ju bra för då slipper jag se eländet :/

Det händer även mycket grejer på husfronten .. Tänker inte avslöja allt för mycket
för det är inte riktigt klart än, men vi är en bra bit på vägen iaf :D

Igår hade vi en fotograf här som skulle ta kort på lägenheten. Vi fick massa beröm för
att lägenheten var fin och han tyckte att det va jättefint inrett. Kul! :)

Så nu ligger lägenheten ute på Hemnet och det börjar närma sig att den ska bli såld :)
Tror verkligen inte att vi kommer att få några problem med att bli av med den, men man
vet ju aldrig :P

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-norrstrand-rudsvagen-7-e-1558676

På länken ovanför kan ni se hela beskrivningen plus bilder ;)

Mer än så tänker jag inte säga just nu .. Kommer mer uppdatering gällande detta när allt är
klart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback