110314

God morgon!

Vi hade en riktig städdag här hemma igår..
Senare i veckan kommer det en fotograf hit och ska ta kort på lägenheten så att mäklaren
sen kan lägga ut den till försäljning om allt går som vi vill.

Vi har fått en checklista på allt som behöver göras inför fotograferingen och en lista på allt
som behöver göras inför visningen..
Och jag lovar, dom är inte korta dom listorna ..

Så igår började vi iallafall beta av dom listorna men vi är fortfarande lång ifrån färdiga.

Hann med vardagsrummet och köket iallafall så nu är det värsta gjort, tror jag.

Vi passade även på att packa ner saker som vi inte behöver just nu, slängde allt som vi inte
behövde och torkade ur alla skåp etc...

Vi insåg ganska fort att vi har samlat på oss en hel del skit! Men det är skönt att få det gjort nu
iallafall så blir det inte lika mkt att göra sen när vi väl flyttar.

Idag jobbar jag kvällen så börjar 15.00 så ska försöka att städa lite mer här hemma. Har fortfarande en hel del som behöver packas ner, så ska iallafall försöka att lägga fram sånt som jag kan packa ner så kan älsk
packa ner sånt som han klarar sig utan sen när han slutar.. Det blir nog alla tiders tror jag :)


Såå, det är väl dags för mig att ta tag i detta nu innan jag sjunker ner i soffan alldeles för mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback