110313

God morgon!

Nu har jag varit på nya jobbet i drygt två veckor och jag verkligen stormtrivs!
Just nu har jag bara fått göra en sak så det börjar bli lite tråkigt att bara göra en sak
hela dagarna, varje dag. Meen snart kommer jag få lära mig massa mer saker .

Känns hur bra som helst verkligen! :)

Trodde att jag skulle sakna McD massa, men ICKE! Inte ens en sekund har jag saknat
eller ångrat mig. Det måste ju verkligen betyda att jag gjorde rätt val :)

Har även ÄNTLIGEN fått träffa Axel också :D Har dock ingen bild just nu, men det kommer
så fort jag kan :P
Va hemma hos Sara i Forshaga och fick mysa med honom. Och jävlar i min lilla gata vad söt han
är men också en riktigt liten tjockis! :)


Nåja, det börjar bli dags att ta tag i lite grejer här hemma också. Så som att städa riktigt ordentligt.
Verkar som att det kommer hit en fotograf som ska ta kort på lägenheten i slutet på veckan
så då måste ju allt vara fint och städat.

Ska gå in och väcka älskling snart så att han får hjälpa mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback