110630

Hej i värmen!

Jag vet att man inte ska klaga. MEN jag dööööör. Det är så jäkla varmt.
Det blir inte bättre av att vi har typ 25 grader inne i huset - på nedervåningen. Och
vi har sovrummet på övervåningen. Så ni kan ju kanske tänka er hur varmt det är där inne!

Det räcker typ med att jag blinkar så rinner svetten om mig. Det krävs inte mer än så.

Vi har en fläkt igång 24/7 inne i sovrummet. Men den hjälper inte ens lite. Känns typ som att det
kan kvitta att ha den igång överhuvudtaget. Så mycket hjälper den.

Såå, nu har jag fått klaga lite :P

Har varit iväg till frissan och fixat det där råttboet jag har haft på huvudet.
Det har minst sagt sett för jävligt ut.
Så nu har jag äntligen fått tummen ur och gått iväg och både färgat och klippt det. Skönt!
Blev dock ingen radikal ändring denna gången. Bara färgade lite mörkare och sen "klippte till"
håret så att det blev lite mer jämnt och dom slitna topparna försvann.
Vardagslyx så att säga :)

Åkte iväg till kära syster efter det och firade hennes födelsedag. Vart inget storkalas, bara lite mys med
familjen. Men det räcker det med :)
Passade på att snoosa lite bebis också såklart ;)

Meen nu har vi snart gått halva graviditeten så snart har vi en egen bebis att snoosa på :D

Imorgon går vi in i vecka 19 och jag bara längtar mer och mer till ultraljudet. Men det är fasen en
hel vecka kvar! Känns som en halv evighet! :(

Ska försöka att ta lite bilder på magen också. Den växer så himla mycket!

Nu blir det snart sängen för min del. Ska bli skönt att svettas lite mer :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback