110624


Jajemän.. Då går vi in i v. 18 idag :) Tiden går så sjukt fort och jag längtar mer och mer till
ultraljudet. Men det är två hela veckor kvar :O
Känns som att det är hur lång tid som helst ju!

Gravid vecka 18.

I vecka 18 är din bebis 13 till 14 cm lång från huvud till stjärt och tack vare de nu ökande fettdepåerna väger den omkring 230 gram.
Runt den här tiden blir kan bebisen också börja känna av alltmer intryck från världen utanför magen och gör sin närvaro känd genom sparkar och slag.


Det är helt sjukt att allt detta är i min mage!


Idag åker vi iväg till världens ände - Funka. Vi ska tillbringa hela helgen där. Ska bli riktigt mysigt faktiskt :)
Dock så vet jag att jag kommer sakna en riktigt toalett med tanke på att jag behöver kissa typ en gång i minuten.

Men det ska nog lösa sig :)

Vi åker iallafall dit med 6 andra personer. Trevligt :)
Bilder kommer garanterat upp när vi har kommit hem ;)

Trevlig midsommar allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback