110620

Halloj!

Här händer det inte mkt .. Jag jobbar mest och när jag inte gör det så försöker vi
fixa i huset ..

Det går framåt här och nu börjar vi komma iordning på riktigt :)

För er som är nyfikna på vad som händer med magen så finns det inte så mkt jag kan
säga just nu ..

Vi har inte varit på ultraljud än .. Ska dit 8:e juli. Ska bli väldigt spännande. Så vi håller
tummarna för att det är en liten flicka ;)
Jag blir självklart glad om det är en pojke, tro inget annat. Men det vore allt bra mysigt med en
tjej :)

Annars så växer magen så det knakar. Har beställt ett par mammabyxor till jobbet som förhoppningsvis
kommer imorgon.
Kan knappt knäppa knappen på dom som jag har nu :O

Denna bilden är tagen när vi är på semester på Rhodos i v 15 (14+1). Idag är det v 17 (16+4) så jag har nog blivit lite större än vad det är på bilden. Men det är ändå så att ni får en liten idé på hur magen ser ut :)

Det kommer nog fler bilder lite längre fram.
Bland annat efter ultraljudet skulle jag gissa på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback