110724


Det största ämnet hos alla just nu är det otroligt hemska som har hänt i Norge.

Jag kände ingen, som tur var, som var där just då men ändå så påverkas jag något
enormt av detta.

Jag tror inte att det undgår någon. Även om man inte sörjer någon som var där så har
nog alla tänkt på detta, iallafall en gång.

Det är hemskt detta som har hänt och jag hoppas verkligen att han får ett ordentligt straff
för detta han har gjort!

Han har ju faktiskt erkänt att han har genomfört både bombningen och skjutningen, så därför
är det ju bara att slänga in honom någonstans där han får lida riktigt mycket och riktigt länge!

Det är ju bara att hoppas att det inte fungerar på samma sätt i Norge som det gör här i Sverige.

Skulle det ha varit här detta hände, skulle han med all säkerhet få hjälp för att han är psykiskt sjuk.
Det är inget straff! Han förtjänar att lida lika mycket som alla han har utsatt detta för!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13368398.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback