110720


Idag har jag "återupptäckt" ett band som jag lyssnade på som allra mest när jag gick i ettan på gymnaiset.

Jag lyssnade väldigt mycket på dom då, men av någon anledning slutade jag. Fast det är väl så med dom
flesta banden antar jag .. Jag lyssnar på dom i perioder.

Iallafall.. Lifehouse är ett band som ligger mig mycket varmt om hjärtat.
När jag hör någon av deras låtar tänker jag genast tillbaka på det enda året jag gick på SÄG och
jag blir genast på lite bättre humör.

Jag kan utan att tvivla säga att det året var ett av dom bästa någonsin. Jag kan inte gå in på några specifika
detaljer, men jag mår så himla bra när jag tänker tillbaka på den tiden :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback