110717

Jisses vad tiden bara springer iväg!

Det har gått över en vecka sen vi var iväg på ultaljudet och det känns helt sjukt!

Allt såg jättebra ut och bebisen växer ordentligt :)

Vi fick med oss hem jättebra bild hem! :)

Vi fick även veta könet på den lille. Och det blir en liten pojke :)

Även om jag som tidigare nämt, att jag väldigt gärna vill ha en tjej, så är vi överlyckliga!

Nu känns det så mycket mer verkligt. Så kunde ju givetvis inte hålla mig från att köpa lite kläder
till vår pojk. Blev dock bara en body med ett par byxor till.

Är ju lite svårt att få tag på bra vinterkläder såhär mitt i sommaren.
Men det hinns med det med :)
Har ju bara gått halvvägs nu så det är ju halva tiden kvar och det hinner man mycket på :)

Vi fick BF lite flyttat också. Så istället för 1/12 är det nu 5/12 :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

grattis till graviditeten :) ni har en underbar resa framför er :D

2011-07-19 @ 22:18:16
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback