110815

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen..
Jisses vad fort dagarna går!

Känns som att det inte är nått annat än måndagar och fredagar. Helt sjukt ju!

Som ni märkt så händer det inte så mycket här i bloggen just nu men det är för att jag
jobbar 6 dagar i veckan.. Min första prio när jag kommer hem efter att ha jobbat i 10 timmar
är inte riktigt att blogga kan jag erkänna.

Det händer massor här iallafall!

Barnrummet är i stort sett färdigt så nu saknas det snart bara en liten bebbe där :)
Magen växer, fast inte så mycket som i början. Känns som att det inte händer så mycket nu alls
faktiskt. Men det är väl bra kanske, för hade det fortsatt som det började så vet jag inte vart detta
hade slutat innan han bestämmer sig för att titta ut :)

Är nu i v. 24 (23+6) och det känns som en evighet kvar till December!
Bebis sparkar iallafall som aldrig förr och det är ju skönt att få känna av honom lite iallafall.

Man får nöja sig med det tills han kommer :)

Nu så, har jag gett er en liten uppdatering.
Bilder på magen och prinsens rum kommer snart, jag ska bara få tummen ur och fixa det ..

Eftersom det är så jääävla jobbigt att ta några bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback