100927


Hallojsan!

Här har det inte hänt mycket de senaste dagarna. Jag har haft fullt upp på jobbet , sovit hela dagarna
och i helgen har jag varit ute och flängt så har inte riktigt hunnit med detta.

Har iaf haft en helt underbart bra helg!

I fredags åkte jag och söt-christine iväg till Strömstad över dagen och shoppade.
Sen på kvällen blev det utgång . Hur bra dag som helst !

I lördags blev det Örebro med älsklingen och hälsade på Jocke och Jessica.
Efter att ha fått lite påtryckningar därifrån och vi har sagt i typ ett halvår att vi skulle ta oss
dit så kom vi äntligen iväg.
Det blev ännu mer shopping i Örebro , så även det blev en lyckad dag ;)

Under helgen har jag köpt;
4 par skor , en jacka , en tjockis tröja , ett partylinne , en partyklänning och ett par leggings :)

Såå , det har blivit en del.
Det är fasen ett under att jag har några pengar kvar . Meeen , det har jag ;)

Idag är det dags för jobb igen . Dock inte natt , SKÖNT !
Men det är 15-00 så det blir fortfarande sent . Fast det gör ingenting , jag behöver inte sova
själv iaf :)

Ah just det!
Vi har, som bekant för en del , äntligen fått den nya sängen och den är helt UNDERBAR !
Jag tyckte att den gamla sängen var skön men det är som att sova på golvet om att man jämför
med den nya.
Jag sover helt galet bra nu och skulle lätt kunna sova hela dagarna i den sängen.
Det är konstigt att bara för att vi bytte säng så sover jag helt plötsligt hur bra som helst.
Gött :)

Nu blir det att hänga upp tvätten , slänga in en ny tvätt och sen laga lite mat innan
jag börjar jobba igen .

Bjuder på lite bra musik under tiden som det är stor nedräkning till konserten ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback