100912


Klockan står just nu på 02:43 och jag kan inte sova efter att ha legat i sängen
och vridit och vänt mig i två timmar..

Jag har återigen kommit till den punkten när jag har vänt så otroligt mycket på dygnet
att jag inte kan sova på nätterna längre.

Det var samma sak igår. Men då kunde inte älsklingen heller sova så då hade jag
åtminstonde honom som sällskap.

Men nu ligger han inne i sovrummet och sussar sött och jag är avundsjuk på honom!
Han lyckas verkligen somna typ direkt i stort sett varje kväll.

Det blir inte bättre av att klockan ringer 08.40 imorgon och jag måste verkligen gå upp då
för att hinna med alla måsten imorgon.
Så nu har jag precis gjort mig iordning en stor kopp te som jag ska få i mig under tiden som
jag drar några avsnitt av Vänner och hoppas på att det gör susen så att jag kan få sova
åtminstonde några timmar inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback