100912 (fortfarande)


Nu har jag precis kommit hem och ska äntligen få varva ner efter en dag med
fläng fram och tillbaka, hit och dit.

Mja , som ni vet så började jag med träning imorse. Äckligt trött när klockan ringde .
Meeen sjukt duktig känner jag mig som trots allt pallade mig iväg till gymmet och körde hårdare
än planerat. Hittade även en maskin som ger jäkligt bra träning för baksida lår och rumpan.

Det kändes direkt när jag satte igång med den hur det brände i musklerna på mig ..
Hur gött som helst , så den får det bli mer gånger ;)
Det känns skönt för nu har jag kommit in i en period när jag känner mig sjukt taggad för träning
så det är lika bra att passa på att gå iväg medan det fortfarande håller i sig ..
Därför blir det iväg imorgon igen, men då följer älskade syster karolina med . Skönt med lite sällskap igen :)

Beach 2011 - here I come ;)

Tillbaka till dagen. Kom hem efter gymmet , fortfarande äckligt trött och ville bara gå och lägga mig.
Meen det blev det inge med. Istället fick det bli att slänga i mig lite mat och byta om för att åka iväg och
döma fotboll på Råtorp.
Och vilket jäkla träningspass jag fick mig där med!
Hög fart på matchen så det va roligt :)

Hem igen och snabbt in i duschen.
Jonna skulle komma på finbesök , men bara en snabbis, så det gällde att vara klar när hon kom :P

Hon va här en liten kortis och efter att hon hade gått åkte jag iväg till Karro.

Såå , nu är jag äntligen hemma igen och har nu myst ner mig i soffan bredvid min älskling med en kopp
kaffe.
Nu blire till å titta på film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback