100911

Hej hej , hemskt mycket hej .

Har precis kommit hem efter att ha tillbringat några timmar hos mami .

Vi blev lite bortskämda med mat , kaffe och matlådor så att vi får mat imorgon också ;)

Åkte dit för att låna datorn en sväng. Eftersom den vi har här hemma bara krånglar hela tiden
så tänkte jag att då kan jag lika gärna åka dit :)
Och det blev ju ännu bättre när vi fick mat också ;)

Annars idag har vi varit soffpotatisar så det bara skriker om det .
Jag såg fram emot en långledig helg med massa skoj . Men av lite olika anledningar så blev inget
av det gjort och älsklingen ligger hemma och är sjuk :(

Men imorgon är det full rulle som gäller .
Ska ställa klockan och gå upp i tid för att ta mig iväg å träna. Skulle ha gjort det idag men
det blev så jäkla stressigt så det får bli imorgon istället .

Såå , går iväg och tränar imorgon när det öppnar .
Åker hem och äter mat och byter om för att åka iväg till Råtorp och döma .
Iväg hem efter det och byta om för att åka iväg till Jonna och Johan för en söndagsfika ..

Mycket trevligt :)
Känns bra ändå att veta att det blir någonting gjort trots att älsklingen ligger hemma och är sjuk ..

Lika bra att passa på att vila också iofs , för till veckan är det full rulle som gäller igen .


Tog en frukost med syster också häromdagen .. Lika bra att passa på när hon för en gångs skull
är utanför Forshaga ;)
Och jisses vilken mage hon börjar få :) Så va ju självklart tvungen att mysa lite med bebismagen som
är på väg .
Såå , för er som inte redan vet det så blir jag snart moster igen !! :D
Jag längtar såååå :)

Nya träningskläder ;)


Kommentarer
Postat av: sara

kul att bli moster, vem av dom äre som ska få bebis? :) hoppas allt är bra!

2010-09-11 @ 23:11:09
URL: http://lillahjaertat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback