100907

God morgon!

Idag känns som en bra dag. Jag vaknade av mig själv, så för en gångs skull
var det ingen som väckte mig.
Och eftersom att jag vaknade av mig själv så är det ett tecken på att jag är utvilad.
Trots att jag bara har varit ledig en dag :P

Jag har nu myst ner mig i soffan med dagens första kopp kaffe.
Ska snart fixa iordning lite frukost och ringa till syster yster och bestämma vad
det blir för träning idag .

Jag hade fått för mig att det gick ett body pump pass idag , men det var det jag
som hade hittat på ;/
Fast på ett sätt är det nog bra att det inte går .. Sån jävla träningsvärk som jag fick efter
förra gången var inte okej . Och jag ska jobba 3 nätter nu , så om jag kan undvika att få den
typen av träningsvärk så är det nog bra ;)


Nåja , jag och älsklingen va iväg till IKEA igår. Skulle dit och titta om vi kunde hitta en ny hylla
eftersom vår har rasat ner två gånger :(
Så nu kommer inte den upp på väggen igen . Så vi tänkte att vi skulle hitta en som vi kunde ställa
på golvet istället.
Meeen , va äre med att det inte ska finnas nått i helsvart? Allt va ta mig faan i svart/brun.
Och det passar INTE in här ! :P

Så det blev ingen hylla , men det blev nya sängkläder istället :P
Vi kände att det är dags för att införa lite färg i lägenheten så det fick bli röda sängkläder :)
Jättefina faktiskt :)

Vi hittade även ett kök som båda två verkligen fastnade för .. Vi mätte det och lite sånt , så får
vi se vad som händer sen :
Jag har även lite nya projekt som jag vill göra i lägenheten .

Just nu känner jag mig massa pepp på att göra det . Men innan man kan börja renovera så måste
man väl ta tag i det vardagliga .. Som t ex . disken ..
Någon som känner sig manad ? ;)


nya sängkläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback