100906


God morgon, god morgon!
Vilken underbar morgon vi har fått !


Ligger just nu i soffan och njuter av dagens första kopp kaffe :)
Har jobbat hela helgen och lite till. Så det är skönt att vara ledig idag.
Dock är det bara en dag ledigt innan det blir 3 nätters jobb igen.
Men i helgen , då jäklar är jag ledig.


Ska bli hur skönt som helst , känner att jag börjar bli lite smått sliten i kroppen
efter att ha ställt om dygnet för många gånger denna veckan .

I helgen verkar det som att frugan kommer hem . Och när vi pratade senast så blir det
nog bara hon som kommer . Såå det blir nog en tjejkväll för vår del.
Antagligen blire party :)
Får se hur det blir , med tanke på hur det gick förra gången vi festade bara hon och jag ;)

Danielle - när du läser detta. Ring mig !
Jag behöver prata med dig om helgen :) Eller ja, jag vill prata med dig om annat också :)


Jag har även kommit igång halvbra med träningen.. Känns riktigt gött :)
Hoppas bara på att jag orkar hålla i detta nu. För det håller inte det som händer just nu :P

Vägde mig för ett par veckor sen , vågen min största fiende .. Och den gjorde sig inte bättre
vän med mig nu måste jag ju erkänna ..

Dock så vägde jag mig igår igen .. Och då var det lite bättre.
Det är nog inte för att jag har tränat särskillt mkt , det är nog för att vi har slutat dricka så
jäkla mkt cola ..
Meen ett kilo har försvunnit :)
Det är inte mycket , men det är definitivt på väg åt rätt håll .. Det är ju en början iaf :)

Fick ett mms från Angelika också .
De fick en liten Albin inatt. Hur söt som helst !
Stort grattis till båda två :)

Nu blire till att ta tag i livet och städa lite här hemma.

Sen vid fyra  draget kommer papi hit och ska hjälpa mig att fixa min cykel så att jag slipper
gå överallt . Det är så jäkla tråkigt :P
Efter det blir det nog ner till stan en sväng och ta en fika med älsklingen :)




Kommentarer
Postat av: Frugan

Jag ringer i eftermiddag efter jag slutat. Saknar dig babe. Bara mycket som händer. Tänkte jag skulle träffa dig och Filip där upp men han kanske kommer ner i helgen. Och sedan hade vi antagligen glömt en del till mitt skrivbord i förrådet däruppe så vi funderar på att ta bilen upp. Men då får det bli en helg grabben är ledig. Åhh, detta velande?! Jag ringer i vilket fall. Love you baby! <3

2010-09-07 @ 08:28:57
URL: http://ungochframgangsrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback