100902


Hello.

Här hemma är livet tillbaka till vardagen igen. Och fort det vill jag lova.

Så fort jag hade blivit frisk vart det tillbaka till jobbet och jobbade den värsta
helgen som jag någonsin varit med om i hela mitt liv.
Mer än så tänker jag inte gå in på det ;)

Vill iallafall ta tillfället i akt och tacka alla som trodde på mig och stöttade mig under denna
helgen ..
Jag vet att ingenting inte var mitt fel och jag gjorde bara så gott jag kan ..

Såå tack allihop :)

Nu är jag precis hemkommen efter en mysig fika med Christine. Min nya skiftare ;)
Det kommer bli hur bra som helst detta tror jag :)

Fick mig en positiv överraskning när jag kom hem också .

Älsklingen har varit massa duktig och tagit tag i den jävla disken, som ständigt varje dag gnager mig,
och röjt upp i lägenheten.

Va duktig du är baby ! :) <3


I övrigt händer det inte så mkt här hemmma.

Vi har lite smått återigen tagit upp husletandet efter att ha lagt det på is ett tag.
Nu har vi börjat kolla lite igen, dock så är det huset vi absolut verkligen, verkligen vill ha
alldeles för dyra :(

Vårt drömhus och vi kan inte köpa det .. Om ingen har 3 miljoner över åt oss vill säga ? ;)


Nåja, tänkte bara ge en lite snabb uppdatering ..
Nu blire nog styra lite mat med baby . Kanske en film också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback