101018

God morgon!

Idag är jag äntligen ledig efter en mycket intensiv med alldeles för tidiga morgnar förra veckan,
speciellt helgen.

Vi har haft nyinvigning på jobbet så det har varit mycket att fixa och mycket att hålla koll på så
har varit på jobbet 05.15 både lördag och söndag.

Inte särskilt pigg! Tur att jag har Christine som skulle dit lika tidigt så att vi hjälpte varandra att vakna
till , vet inte om jag hade tagit mig upp ur sängen annars :P

Meen , det har varit riktigt roligt att jobba denna helgen!
Har haft besök av Ronald McDonald , ponnyridning , två spelare från Färjestad var där och skrev autografer,
ansiktsmålning ...
Jaa , you name it :P

Dock kände jag att min rädsla för clowner inte var optimal när vi skulle jobba med Ronald hela helgen.
Jag har nog aldrig varit så nervös inför att träffa en människa tror jag. Panik!

Men , jag tror faktiskt att det var lite terapi ..
Vet inte om det är för att jag fick se honom utan smink så att jag visste att det faktiskt var en människa under allt smink eller om det var för att vi pratade mycket när han var sminkad så att jag insåg att han inte var farlig ..

Det kändes iaf skönt att jag inte hade panik för att se honom de sista timmarna :P

Roligt har det varit iaf , men kände att jag var gött sliten igår efter att ha sovit typ 10 timmar på de senaste två dygnen och jobbat kanske 22 timmar :P
Såå stensomnade igår när vi gick och la oss vid elva och sov i elva timmar.

Gött mos ! :P

Nå ja , vaknade med jordens huvudvärk imorse .. Vet inte om det är för att jag hade sovit för längre eller om det saknades kaffe.
Meen jag smällde i mig en ipren , häller nu i mig kaffe och satte på mig glasögonen för säkerhets skull ..
Nu hoppas jag att det släpper snart ..

Ska in till stan med Christine en sväng sen ska jag och älsklingen till banken.
NERVÖST !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback