100301


Som ni ser så har jag jobbat lite med bloggen för att försöka få till ett iaf någorlunda roligt utseende.
Det går väl sådär måste jag erkänna , får lägga ner lite mer tid och energi på det där när jag orkar ..

Har nämligen hittat en väldigt bra blogg som är bra att ha när man , som jag , inte alls är bra på sånt där med bloggdesign osv.


Har inte gjort särskilt mkt alls nu under dagen . Min man var hemma förut och käkade lunch , men i övrigt har det inte blivit mkt gjort för min del.

Skulle ha jobbat stängning idag , men idag är en sån dag när jag har så jäkla ont i ryggen att jag knappt kan röra på mig. Jag skulle kunna gissa på att jag har jobbat 7 dagar i sträck nu , så att det är därför som jag har ont. Det blir lätt så när jag aldrig har tid att vila utan det ska alltid gå i 110.
Så min räddadre i nöden och älskade fru tog det passet idag så tar jag ett pass åt henne om ett par veckor.
Känns skönt att kunna ställa upp tillbaka :)

Nåja, nu är det löst iaf :)

I helgen har det inte hänt alls mycket mer än jobb.
Va iväg in till stan en sväng och spelade lite biljard med the man of my life.
Riktigt myspys :)

För övrigt har jag varit rökfri sen i torsdags också .
Jäklar va duktig jag är ! ;)



Coniuncti fortes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback