100618


Hallå där !

Har precis kommit hem efter några ärenden på stan inför den stundande resan
till Bulgarien.

Kan inte fatta att det är lite drygt en och en halv månad kvar tills vi åker !!

Det är flera månader sen som vi bokade resan och då kändes det som en hel evighet kvar
tills vi skulle åka.
Men tiden har bara sprungit iväg och nu är det snart bara en månad kvar.
Det är bara att hoppas på att tiden går lika fort nu som det har gjort det senaste halvåret.
Nackdelen är dock att då kommer antagligen tiden går lika fort när vi äntligen är där ,
så tjoff så kommer vi vara på väg hem igen.

Men men , vi får komma iväg iaf. Det är huvudsaken :)
Första gången också för mig som det blir två veckors semester. Har bara varit iväg en vecka
förut så det ska bli riktigt skönt :)

Tänk er , två veckor med massa sol , antagligen lite shopping och antagligen ännu mer öl ;)

Det är fördelen med att vi har beställt all inclusive. Vi behöver inte bry oss om nånting med mat
eller dricka. Det är bara att gå å hämta i baren om vi är törstiga eller gå och äta när bi är hungriga ;)
Sweeet !! :)

Mötte upp Karro på stan förut som följde med till Napoli och käkade lunch med älsklingen, mamma och lite folk från deras jobb.
Deras chef va med och fick nått ryck och betalade för alla som var där . Och inte nog med det så fick vi efterrätt också (!!) . Rktigt snällt av honom . Kände mig helt bortskämd när jag satt där borta :P

Så nu sitter jag här hemma, fortfarande äckligt mätt, och ska snart iväg och jobba.
Blir ett ganska kort pass idag 16.30-22. Skönt med ett kort pass sista dagen innan ledig helg :)
Fast jag skulle ju inte klagat om jag kunde vara ledig meen man kan ju inte få allt här i livet :P

Efter idag har jag 5 dagars jobb kvar sen blir det en veckas semester.
Känns som att det kommer väldigt lägligt. Börjar bli lite sliten efter att ha haft fullt upp hela året sen jag senast va iväg på semester. Så ska ta chansen att vila upp mig ordentligt nu innan det blir några veckors jobb till
innan den riktiga semestern kommer ;)


Här har ni en bild som är taget från hotellet. Med andra ord så är detta den utsikten som vi kommer ha från vårt rum ;) Vill ni se fler bilder från hotellet så kan ni gå in här ..

Nå ja .. Nu är det snart dags att byta om och gå iväg till jobbet.
Hörs någon annan dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback