100610


God afton!

Jag har i lite drygt två veckor tänkt att jag ska blogga men som ni har märkt
så har det inte blivit särskilt mkt av den saken.

Har haft det fullt upp i flera veckor nu med massa fläng hit och dit , fram och tillbaka.
Men ack så fort tiden har gått.

Det är förvisso bra , för ju fortare dagarna går , desto närmare blir det tills vi åker
på vår efterlängtade semester !! :)

Det är lite drygt en och en halv månad kvar tills vi åker och innan det ska vi ha en
vecka minisemester med ev en liten resa ner till Skåne och morfar eller kanske något
annat roligt :)

Har som sagt hänt väldigt mycket nu på senaste.

Har nu börjat på Nobelplan och varit där i en vecka lite drygt.
Har fått känna på lite olika arbetstider , allt från tidiga mornar till sena nätter.

Och det känns bra :)

Ska bli en intressant natthelg nu till helgen .. I samband med skolavslutningar och studenter.
Kan nog bli roligt med mycket försäljning :)

Men först blir det en alldeles för tidigt morgon imorgon med jobb 06-15. Att börja 06.00 innebär med
andra ord att klockan ringer klockan 05.00 (!!) mitt i natten.
Har bara haft en dag på Nobel som jag har börjat så tidigt och då gick det bra att ta mig upp.
Men det var nog för att jag hade sån ångest för att försova mig .. Vaknade mitt i natten och satte
mig upp i ren panik och kände att jag hade försovit mig . Men när jag tittade på klockan var den 03.10
så det var bara att lägga mig och somna om igen ..

Nåja , det gick ju bra trots allt.

Imorgon kommer frugan hem också .. Ska bli skönt att få hem henne en liten sväng iaf ..
Va ju trots allt länge sen jag träffade henne nu och jag saknar henne i massor .. :(
Såå , jag ser verkligen fram emot att jag träffa henne .. All tid jag får med henne nu är värd ,
vet ju inte när jag kommer få träffa henne igen efter detta :S


Anyway .. Kanske börjar bli dags att titta till sängen om jag ska hinna få någon sömn innan jag
ska iväg till jobbet och en spännande dag med massa skolavslutningar och antagligen massa
barn som ska ha Happy Meal ..

Ah just det ..

Jag har lagt till en ny funktion här på bloggen ..

Längst ner på inlägget finns en Gilla-knapp (ni vet en sån som finns på Facebook).
Tänkte att ni som vill kanske kan vara gulliga och trycka där så att jag kan få veta att
den funkar och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback