100721


Hallå där
.

Vaknade för en liten stund sen.
Flyttade mig från sängen till soffan och har nu myst ner mig där med en kopp kaffe.

Dock blir det inte så länge till.
Måste snart fixa mig nått att äta och sen göra mig iordning innan det blir
jobb 15-00.

Just nu är det inga som helst problem för mig att gå iväg till jobbet ..
Precis som det är för alla andra - kan jag gissa på - så kommer det perioder där man inte alls
tycker att det är kul att gå iväg till jobbet , men man gör det för att man måste .

Men nu tycker jag faktiskt att det tillochmed är kul ..

Jag vet inte om det är för att jag vet att snart går jag på semester eller om det är för att
jag ganska nyligen fick ett miljöombyte ..
Skönt är det iaf :)

Så just nu sitter jag här hemma och laddar upp för att jobba kvällen .

Den enda nackdelen är att jag inte hinner träffa min älskling nått innan jag slutar ikväll.

Men han lovade mig att han skulle komma och möta mig på jobbet så en liten stund får jag
iaf träffa honom innan det är dags för honom att sova :) <3

Aja , idag är det 13 dagar kvar tills vi åker !
Tro det eller ej men jag börjar faktiskt få resfeber :P
Känns som att det börjar bli dags att börja fundera på vad man ska ha med sig osv :P

Det löser sig nog . Det är ju inte så att vi åker imorgon så att vi hinner nog klura ut vad vi
behöver ha med oss :P

Naej , nu kurrar det i magen . Så det får bli att fixa lite mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback