100713


God morgon middag ..

Har precis vaknat efter några timmars halvbra sömn .. Har jobbat hela natten så
är lite småsliten .. Men idag är jag ledig .
Dock känns det som att hela dagen blir förstörd när man ligger och sover fram
till typ två .
Men egentligen , vad finns det att göra innan det?
Älsklingen jobbar ju till fyra så att innan det är det ingenting att hitta på någonting ..
Alla andra jobbar ju också för den delen . Så att det är nästan värdelöst att
vara ledig på en vardag . Men men , jag klagar inte på att vara ledig heller :P

Synd att det inte är fint väder idag bara .
Jag har nämligen fått hem min jättesöta nysa ed hardy bikini som jag har budat hem
från Tradera . Kände att det var på tiden att köpa en ny bikini nu när vi snart åker +
att det kan vara kul att ha en som faktiskt inte är för liten nu när det är fint väder
här hemma också :P

Har inte köpt en ny bikini på typ 4 år så det är inte konstigt att den är för liten ..
Speciellt nu när jag har lagt på mig mina sambokilon också :P

Jag hoppas på att nu när det ändå är lite sämre väder än vanligt så kanske det kan komma
ett riktigt oväder så att det kan rensa luften lite.
Det är så jäkla kvavt och klibbigt överallt , så det vore skönt med ett rejält oväder så att
man kunde känna sig  som en människa igen .
Meeen man ska väl inte hoppas på för mkt antar jag :)

Nå ja , nu kommer snart min älskling hem . Ska bli skönt .
Har inte träffat honom sen jag gick iväg till jobbet igår kväll. Brukar hinna hem och träffa
honom innan han går till jobbet när jag har jobbat natt.
Men jag blev sen hem imorse så missade honom precis :(

Nu ska jag dricka upp min dagliga dos kaffe och kolla om det kanske finns något roligt
på tv:n.

Kommentarer
Postat av: Danielle

Saknar dig med baby! Tack för badet och kaffet. Det var precis vad vi behövde. Du är en stjärna! Ta hand om dig och skicka ett kort så jag kan bli lite avundsjuk. Skickar ett sms någongång i helgen med adressen. Love you! <3

2010-07-24 @ 11:53:41
URL: http://ungochframgangsrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback