100712


Hallå där ..

Jag ska snart gå och lägga mig och vila en stund innan det blir jobb 22-06 men jag tänkte
att jag skulle försöka uppdatera en snabbis här innan ..

Har verkligen blivit totalt värdelös på det där med att blogga ..
Speciellt nu när det är så underbart väder ute . För jobbar jag inte så vill jag ju vara ute så mkt
som det bara går och passa på att njuta av det underbara vädret vi har fått de senaste dagarna :)

Hoppas också på att kunna ta mig ut en hel dag till stranden också så att man hinner få lite bränna
innan vi åker till Bulgarien så att man slipper bränna upp sig det första som händer ..
Det har jag verkligen ingen lust med !

Imorgon är det 3 veckor kvar tills vi åker !! Hur underbart är inte det ?!?! :D
Och idag har jag och min älskling varit tillsammans i 7 månader .
Tiden bara springer iväg helt galet fort ...

Har iaf hunnit med att göra med massa roliga saker sen jag bloggade senast ..

Har haft en veckas semester och bara njutit i massor .. Fått tillbringa sju hela dagar tillsammans
med min älskling . Det har inte hänt någonsin .
Vi ska fasen vara glada om vi får två hela dagar tillsammans ..

Vi va iväg på en liten minisemester upp till Funka också ..
Men det orkar jag inte gå igenom nått om nu ..
De flesta av er har väl sett bilderna på Facebook ;)

Va iväg till Liseberg med syster yster också förra veckan .
Helt galet roligt som vanligt :)
Men det märks fasen att vi börjar komma upp i ålder .. Vi va där i typ fem timmar och
va helt slut efteråt .
Det är inte riktigt som när vi va små och kunde springa där i tio timmar och fortfarande inte
ville åka hem efter det :P

Men men , det va roligt det stunden som vi va där iaf :)

Såå ja . Nu har jag gett er en liten uppdatering ..

Har precis kommit hem från att ha badat en sväng så nu blir det en snabb dusch , pussa på min
älskling och sen sängen ..

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback