100222


Klockan står just nu på 22.27 och såhär trött har jag inte varit på läääänge vid denna tidpunkten..
Kan iofs bero på att jag gick upp vid sex imorse för att jobba ..

Inte särskilt mkt sömn under natten , dels för att jag inte kunde somna från början och dels för att jag har drömt massa konstigt under hela natten som har gjort att jag har vaknat typ en gång i timmen ..

Inget att vara nöjd över vill jag lova .

Men å andra sidan är det skönt att för en gångs skull kunna komma i säng i någorlunda normal tid utan att behöva känna mig stressad över att jag måste somna på en gång för att överhuvudtaget få några timmars sömn.

Har nu krupit ner i sängen bredvid min älskade . Det är verkligen så otroligt mysigt att varje kväll få krypa ner bredvid honom . Det är det bästa som finns ! <3

Vi va iväg till Expert förut också . Boxern till TV:n stendog igår när vi låg i soffan och kollade på TV och vägrade komma igång igen.  Så åkte iväg och skulle lämna in boxern ..
Råkade visst komma därifrån med en ny TV också :P
Blev lite impulsshopping därinne ;)

Vi har iofs pratat om att vi behövt köpa en ny TV till sovrummet så det blev väl inte mycket impuls . Men det var ändå inte därför vi åkte dit från början :P

Meeen det är inte så att jag klagar direkt .
Nu har vi en splittny , massa fin TV inne i sovrummet .
Får hålla med min man om att det nästan är synd att ställa in en så fin TV i sovrummet ..

Fast iofs , det är ju bara vi som ska titta på den ändå så att det spelar väl ingen roll så sett ..
Ni får helt enkelt komma hit och ta er en titt så ska ni få se på nått snyggt ;)

Men det som ändå känns bäst av allt är att det är första gången vi har köpt nånting tillsammans .. Så nu är det inte bara hans eller mitt . För nu är den VÅR :D

Men nånting som är ännu bättre är att han är min bara min ! ;)



Nåå ja . Ska gosa lite med min man nu innan jag somnar ifrån honom :P




Cura, ut valeas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback