100220


Nu har det verkligen snöat nonstop i två dygn , om inte ännu mer ..
Det skulle inte göra mig nått om det slutade någon gång . Jag vill bara ha sommar och värme !

Är det för mycket begärt?

Kanske inte sommar nu på en gång , men iaf vår och några plusgrader ..
Är så jäkla trött på denna vintern så det finns inte .

Min man har precis kommit in efter att ha skottat fram bilen nere på parkeringen ..
Jag har fått sitta här inne i värmen och myst .
Skönt för mig , inte så skönt för honom ;)



Vi hade tänkt åka iväg till Sunne idag för att åka lite bräda .. Men det är ju bara att glömma
det i detta vädret ..
Hade varit skönt att komma iväg lite innan snön försvinner , men med tanke på hur mkt snö det är ute
just nu så lär det dröja innan allt försvinner så vi borde nog hinna komma iväg innan det är slut på snön.

Dock har jag bara en ledig helg i månaden så det hade ju passat perfekt att åka iväg idag .  Men men ,
vi kan ju inte riktigt påverka hur vädret är så det finns inte så mycket att göra åt saken ..


Nåja , det känns som att det blir inte bättre av att jag sitter här och beklagar mig över vädret :P

Får ta och hitta på nånting annat istället .. Frågan är ju bara vad . Känns inte som att jag är jättesugen på att gå ut överhuvudtaget idag . Men samtidigt har jag ingen lust att sitta inne heller :P

Såå får väl se vad som händer här .. Har ju trots allt min lediga helg så nånting kul kanske går att hitta på ..

Såhär fint har vi det på balkongen just nu . Och mer lär det bli med tanke på att det bara vräker ner snö just nu .





Amor vincit omnia et nos cedamus amori


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback