100217


Av någon anledning har jag helt plötsligt fått ett sug av att blogga igen.

Fråga mig inte varför , för det har ju egentligen inte hänt nått särskilt. Men jag har helt enkelt
lust att dela med mig av mina erfarenheter ;)

Jag upptäckte senast jag bloggade att det var väldigt många som var inne och kikade - det vill säga besöksrekord..
Så jag tänkte att eftersom ni där ute uppenbarligen är så otroligt nyfikna så får jag väl blogga lite till då ;)

Rent tekniskt sett så har det inte hänt särskilt mkt sen senast ..
Jag leker fortfarande hemmafru här på Sundsta . Men det har inte ändrat sig något på jobbfronten för min man , så jag antar att jag inte kan säga upp mig från jobbet riktigt än ;)

Men tänk va skönt det vore .. Att bara kunna vara här hemma och städa och pyssla. Laga mat och baka till min man och bara kunna se till att han har det bra . Samt att kunna gå ut och ta en fika närsomhelst .. Jag skulle inte klaga alls faktiskt ..
Sen blir det ju ännu bättre när barnen kommer , då har jag ju dom med att ta hand om ..

Kommer bli alldels utmärkt ;)


Nåja , det funkar ju att drömma ett litet tag iallafall ...


Va ute å käkade middag med jobbet förra veckan också .. Arbetsledarna + vår älskade RC gick iväg till Tempel.
Riktigt trevligt hade vi . Käkade god mat och drack goda drinkar .. Jaa , ni vet väl hur det brukar se ut när jag är i farten iofs .. Blev väl lite halvvilt där i slutet ..
Kul hade vi i varje fall .. Tror inte riktigt att personalen på Tempel var helt redo på att ta emot oss .. Vi är inte direkt lugna när vi väl sätter igång så blev skickade från restaurangen till Hörnet till slut .. Va väl kanske lika bra det iofs . Inte såå snällt mot dom som satt och skulle äta att få höra på oss ;)

Jaja , bilder från den kvällen (+andra bilder också för den delen) hittar ni här.





BTW.. Sitter och läser på lite olika bloggar om hur man fixar en snygg design på sin blogg ..
Men eftersom jag är totalt värdelöst på sånt där så får ni gärna säga till om ni själva eller om ni kanske vet nån som vill hjälpa mig lite på vägen :)





Errare humanum est, ignoscere divinum





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback