100204


Kära vänner, ovänner och ni som helt enkelt är för myfikna för att inte läsa ;)

Här händer det grejer vill jag lova !

Eller nej , det gör det inte egentligen .. Men anyway ..

Jag verkligen ÄLSKAR sambolivet. Att varje kväll få gå och lägga mig bredvid den som betyder mest, den är oslagbar.

Detta är nog det bästa som har hänt i mitt liv . All den väntan på att min man någon gång skulle komma underfund med att det är mig han ska vara med har helt klart varit värt det ;)

Tänk att det kan kännas såhär bra . Känns nästan lite overkligt ..

Dock kan jag inte vara utan honom en minut utan att sakna ihjäl mig . Men det är ju bra iaf att jag faktiskt vet att när jag kommer hem från jobbet så finns han där :)


Du är bäst baby <3


Fyllde ju år förra helgen för er som har missat det.
Hade verkligen en perfekt födelsedag !

Jobbade till 17 , då kom min baby och hämtade mig .
Åkte hem och så var det bara att börja om med att göra mig iordning .
Hela familjen kom hit runt 18. Första gången som jag firade en födelsedag hemma hos mig , efter att jag flyttade hemifrån.
Och det var sååå mysigt att få hem alla så att vi kunde bjuda på kaffa , tårta och kärleksmums.
Självklart hade jag bakat själv ;)

Blev självklart en hel del dricka också och avslutade kvällen med röj på dansgolvet på Ankan .
Kunde inte ha blivit bättre :)
Dock saknade jag frugan som var hemma och mådde dåligt ;/
Men det får vi ta igen någon annan dag :)



Nå ja , ska iväg å käka lunch med mami och mannen vid ett.Tänkte att jag ska städa och fixa lite här hemma innan det för sen blire jobb 15-18 och ikväll kommer det folk hit och ska kolla på hockey.
Vill ju att det ska vara fint när det kommer hem folk :)

Så får ta tag i mina sysslor som hemmafru :P

Nu är det bara att vänta på att min man ska hitta sig ett högavlönat jobb så att jag kan bli hemmafru for real ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback