101220

Hej på er!

Sitter hemma och laddar upp för veckans första nattpass.
Kan inte fatta att jag bara har tre arbetsdagar kvar innan det är jul!
Hur fort har det inte gått nu på slutet? :O

Har försökt att få lite julstämning genom att slå in alla julklappar. Men icke!

Vet inte om det är för att jag har några dagar kvar att jobba innan som att det inte
känns som att det börjar närma sig jul..

Men i värsta fall kommer det nog på torsdag :)

Då ska vi iväg till kronoparken och mina svärföräldrar för lite lätt julklappsutdelning.
Ska bli mysigt :)

Men som sagt, först blir det tre nätters jobb.

Kommer inte att bli mycket uträttat dessa dagar trots att det skulle behövas.

Ska iväg till stan med mamma imorgon. Har fortfarande inte köpt någon julklapp till
Chrille så förhoppningsvis så fixar jag det imorgon så är det klart sen :)

Det är faktiskt första året som jag är klar med nästan alla julklappar och jag känner mig
inte särskilt stressad över vad jag har kvar.
Skönt!

Sen så är det bara lite städ och sånt småplock kvar i lägenheten så är vi också redo
för julen sen :)

Meen nu blire en dusch sen så ska jag fixa mig och gå iväg till jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback