101209

Hej på er!

Här har det inte hänt mycket under den senaste tiden ..

Har nog varit för att jag dels inte har haft nån direkt lust och dels för att jag inte har haft tid ..

Meen nu  ska jag väl försöka få nått vettigt ur detta .

I tisdags va jag iväg med Karro och Christine och träffade ett medium och som avslutning hade
vi seans..

Riktigt intressant var det .
Innan detta så visste jag inte riktigt om jag trodde på det .. Jag vet inte nu heller men vissa grejer
som hon sa kan hon absolut inte ha vetat om .

Hon sa lite saker om framtiden, jobb och sånt där . Ska bli väldigt spännande att se om det hon har sagt
stämmer ..

Vi blev alla spådda i ca 20 minuter var så det va ju inte särskilt lång tid.

Så jag ska kolla upp om det går att boka en tid med henne igen så att hon kan komma hem hit..

Tänkte därför kolla om det är några av er som kanske är intresserade av att komma hit då?

Vi behöver vara 6-8 ev 4 personer. Det viktigaste är nog att vi inte blir för många samt att vi är ett
jämt antal som är där ..

Än så länge är vi 3 stycken som jag vet som vill komma .. Så vi behöver iaf en person till.

Sååå om ni är intresserade så är det bara att hojta till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback