Sjuker


Har nu varit sjuk i lite drygt en vecka ..
Men det verkar som att det börjar släppa nu , så det är skönt :)

Va iväg på paintball & kräftskiva med jobbet i fredags , skulle jag nog inte ha gjort.

Det blev bara värre ;/
Men det va mycket trevligt !
Jag blev utnämnd till Kvartalets arbetsledare !!
Känns mycket bra :)
Allt detta slit har lönat sig :)
Nu är det bara att göra bra ifrån mig resten av året så kanske jag kan få årets arbetsledare också
och få följa med till Åre :)
Men det är långt kvar dit , så det är bara att kämpa på så får vi se vad som händer :)



Nuu sitter jag här i min ensamhet och spelar lite poker.
Men det får nog bli sängen snart, har inte sovit ordentligt på flera dagar och det börjar komma ikapp nu.
Kan nog vara för att jag är sjuk också ;O


Saknar min älskling också :(
Har inte träffat honom på flera dagar .
Hoppas på att jag kan få göra det imorgon ..

Kan nog vara därför som jag inte har sovit nå bra heller.
Kan verkligen inte sova utan honom ;O
Vaknar typ en gång i timmen och undrar vart han är men kommer på lika fort att han inte är där :(

Men men, får väl sova bredvid honom snart igen hoppas jag :)


Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback