Broken heart


Min bästa vän , min allra största kärlek glider ifrån mig.
Tomheten börjar redan växa ..

Vet inte riktigt vad jag ska tänka eller tro ..

Jag trodde verkligen på oss .
Efter allt vi har gått igenom.
Långdistans i nästan sex månader , dödsfall , begravningar och allt därimellan ..
Jag trodde att vi skulle klara oss genom allt .

Jag såg en framtid med dig i den .. Med barn och hela köret .

Du betyder allt för mig , jag vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade dig - på riktigt .

Det sista jag vill höra är att det är slut ..

Det var tillräckligt jobbigt att få höra "jag behöver lite utrymme".

Vad ska jag ta mig till?

Jag älskar dig av hela mitt hjärta , det menar jag verkligen ..

Inte kunna krypa ner i sängen bredvid din varma kropp , inte få höra "plutti" eller "tard" nå mer.
Jag saknar det redan .

Efter 8 månader kunde jag fortfarande sitta och titta på dig och bara tänka på hur fin du är , hur kär jag är och undra hur jag kunde ha sån tur att få ha dig i mitt liv.


Vad händer nu?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mkt <3



Hoppas de löser sig för dig<3

2009-09-09 @ 17:38:14
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback