You knock me down


Det känns som att det har hänt ganska mkt det senaste.

Helgen tillbringade jag i Strömstad.
Va riktigt kul att träffa det gamla folket igen, dock så saknade jag några.
Men i övrigt var dom som vanligt där nere.
Alldeles för mkt korkade norrmän ;)


Tror att jag kanske har börjat få ordning på min dygnsrytm nu också, det är ju positivt :)
Har släpat mig upp halv sju, två dagar i rad. Dock inte frivilligt - men jag har inte sovit bort
hela dagarna :)
När jag va nere i Strömstad sov jag inte heller bort alldeles för mkt tid utan hann med att gå
på Centret en sväng också.
Passade på att köpa 4:e säsongen av Desperate Housewifes , såå det får bli att plöja mig igenom
den när det finns tid :P

Meen nu såhär mitt i flytten så känns det inte som att det är min första prio att kolla på DH.
Känns som att jag borde börja packa istället.

Meen har inte kommit särskilt långt med det heller .. Har inte ens börjat ;O
Som tur är så har jag min lägenhet på Herrhagen till 1:a December så det finns tid kvar :)

Vi måste ju måla om heeeela lägenheten på Haga innan vi börjar flytta in också.
Ett stort projekt , men det kommer bli hur bra som helst :)

Va iväg igår å kollade på lite färger.
Det får bli lime/ljusgrönt med en mörkgrön fondvägg i min klädkammare :)
Har dock ingen aning om vilken färg jag vill ha i sovrummet :O
Har massa olika idéer men kan inte bestämma mig .. Någon som har någon bra idé så jag kan få
lite inspiration ? :)

I vardagsrummet blire beige/caffe latte med en mörkbrun fondvägg och i hallen lutar det mot vitt :)

Hur bra som helst!
Nu måste vi bara iväg å lämna färgproverna till hyresvärden så att han kan åka iväg å köpa dom så vi
kan börja måla nån gång :)



Naeej , om man skulle pallra sig upp å styra lite frukost kanske?
Börjar inte förrän 16 idag , så dra iväg å träna innan det borde jag hinna med också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback