Sälen -09


Japp , då var veckan i Sälen avklarad .

Dock blev det inte särskilt mkt tid i backen , det var alldeles för lite snö :(
Meen jag fick iaf en heldag i Trysil med helt underbara backar , fint väder och massa härligt pudersnö
att åka i :)

Är det ingen snö i Sälen åker man till Trysil ;)
Riktigt gött att det bara var drygt en timmes bilfärd , så det var inga problem alls :)

Har i varje fall haft det hur bra som helst och blivit massa bortskämd hela veckan ..
Har inte gjort nånting på heeela veckan .
Har blivit väckt när frukosten stod på bordet , maten serverad , alkoholen har flödat ..
Jaa , ni förstår ;)

Har inte gjort av med ett öre men har ändå haft en helt underbar vecka .
Inte bara för att jag har blivit bortskämd, har ju haft ännu bättre sällskap också :)

Men nu är det skönt att vara hemma igen.

Borta bra med hemma bäst
:)

Kom hem till en massa fin lägenhet som världens bästa Jessica har gjort iordning ..
Ialla fall i hallen och köket :)

Måste verkligen ta tag i mitt rum nu så att det blir klart någon gång.
Jag får panik på detta !
All denna röra , ingen ordning på någonting , saker står överallt.
Men jag vet inte vad det är som händer med mig .. När jag ser all denna röran blir jag bara
trött och orkar inte med det , tänker att "jag tar det imorgon , jag orkar inte nu" men jag
vet innerst inne att jag inte tar det imorgon , för då tänker jag samma sak..
När ska jag egentligen orka ta tag i det?

Dock så är det iaf en sak som känns bra. .
Och det är jag jag tycker inte att det känns jobbigt att gå iväg till jobbet imorgon , det ska faktiskt
bli skönt :)

Har varit ledig i 8 dagar nu och det behövdes verkligen .

Bra med en nystart :)


Har varit iväg till frugan nu på kvällen också :)
Va ju tvungen att stämma av med henne nu när jag har varit borta en hel vecka ;)

Lagade massa god mat , skvallrade ännu mer och hann med ett avsnitt av Sex and the City.

Perfekt avslut på min lilla semester :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Någon måste ju göra lite nytta ;)

2009-12-01 @ 02:03:05
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Danielle

Du är bara alltför söt!!

2009-12-04 @ 13:24:58
URL: http://ungochframgangsrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback