091109


Dags för måndag igen ..

Har varit rikigt skönt med 2 lediga dagar, men har trots det haft fullt upp..

Släpade mig iväg till gymmet med Danielle i lördags, det va riktigt skönt.
Trots att hon körde skiten ur mina ben så nu har jag vääärsta träningsvärken någonsin!

Kan knappt röra på mig för att det gör så jäkla ont, kunde inte ens sova ordentligt inatt
för att så fort jag skulle vända på mig så vaknade jag av smärta :P

Tur att jag sov bredvid sötaste så att jag kunde må bättre av det iaf ;)

På kvällen vart det party med Danielle.. Bra där å gå iväg å träna för att sen festa :P
Meen det vart lyckat iaf..
Lyckades fixa ihop henne med en kompis till mig . Så vi får väl se vart detta slutar ;)

Igår vare bara å släpa sig upp ur sängen , trots denna evia smärta i benen å gå iväg till stan
för att möta upp Karro och ta bussen ut till Skattkärr och fira Fars Dag :)

Vart massa mat och efterrätt så det kändes som att jag hade ätit för en vecka framöver :P
Självklart va det massa härj också , i vanlig ordning ;)

Åkte sen tillbaka till Danielle och satt å beklaga mig lite över hur ont jag hade :P

Seen blev jag hämtad av M , så vi åkte hem till honom .. Karro kom över en sväng och vi va ju tvungna
å härja lite mer där ;P

Blev en tidig kväll för vår del .
Men det är skönt .. Det gör mig absolut ingenting att gå å lägga mig tidigt när jag får lägga mig bredvid honom :)


Meen nu håller jag på å tvättar så får nog åka ner å kolla hur det går med det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback