Nedräkning


Jaope , nedräkningen är i fullgång !
Idag äre bara 14 dagar kvar tills jag flyttar hem :D

Ska bli så jäkla skönt att få komma hem till civilisationen igen , men ännu skönare att
äntlligen få komma hem till min älskling och min lilla bebis - för alltid :)


Anywho , satt hemma och kollade på Eurovision igår ..
Tur att jag är så otroligt intresserad av det !!

Meen det var iallafall trevligt sällskap :)

Satt och snackade massa skit , och bara hade det trevligt .

Experter var vi här i sofforna också ;)
Vi visste redan från första början att Norge skulle vinna och vilka som skulle få låga poäng ;)


Naej , jag tycker inte detta känns roligt :P
Händer ju inget roligt som jag kan skriva om :P

Same shit , different day you know ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback