Latteholic


Jag vet inte riktigt vad det har blivit med mig nu på slutet.

Jag har ALDRIG gillat kaffe med mjölk , det ska alltid vara svart ..
Men nu helt plötsligt har jag fått för mig att jag typ älskar latte .

Det är helt skumt ju :O
Har druckit typ 3 stycken latte idag på jobbet ;O

Men men , jag dricker det ju inte för att det är äckligt så det gör väl inget ändå antar jag :P

Sitter här i soffan och lyssnar på Adam och Carl som är väldigt "manliga" som sitter och diskuterar att
folket i filmen dom kollar på skjuter helt fel , de siktar inget bra och massa sånt ..
Jaa , ni vet säkert .. Två stycken gamla lumpare , det kan bara sluta på ett sätt :P

De kan ju få sitta där ett tag å prata om det där om dom vill , jag tycker faktiskt att det är lite roande ^^

Anyways ..

12 dagar kvar :D



Min älskling detta ;)

Min bara min och ingen annans :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback