Insomnia


Jahaa ..
Klockan står just nu på 03:56 och jag är fortfarande inte trött ..
Det innebär alltså att jag antagligen kommer vara vaken minst ett par timmar till ..

Känns jättekul att det har gått massa nätter nu som jag inte kan sova .
Har börjat komma in i det mönstret igen , inte alls bra ju !

Det är bara att hoppas att det blir bättre när jag kommer hem och kan krypa ner bredvid min älskling och min lilla bebis igen :)

Anymay , har haft jooordens jobbigaste dag på jobbet idag .
Trodde aldrig klockan skulle bli 10 så att vi kunde låsa dörrarna , tog aldrig slut på folk ju ;O

När vi väl stängde och vi fick en liten stund på oss att andas , bestämde jag & Malin att vi skulle svulla hemma efter jobbet och kolla på Twilight .

Sagt och gjort ! Den filmen går verkligen inte att se för många gånger , så jääääkla bra ! ;D

Längtar verkligen till November när tvåan kommer på bio.
Lätt att jag ska dra med mig min älskling för att se den då ;)


Nåå ja ..

3 dagar kvar !

       




Kommentarer
Postat av: karolina

hm jasså du ska dra med han när du kan ta med mej ist! :P



kraaam

2009-05-28 @ 15:50:11
URL: http://maxfabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback