:(

Jaa , då var det besämt .

Nu i helgen åker jag hem , och när jag åker tillbaka tar jag inte med mig Diva :(

Allt bara händer så fort , fattar ingenting.

Fick veta för typ 2 timmar sen att jag tydligen har en vecka på mig att göra mig av med Diva för att hon tydligen är misskött..
Tack så mkt !

Nu kan jag tydligen inte ta hand om min egen hund heller , om dom på jobbet får bestämma iaf.

Men tro inte att jag tänker sälja henne för det !
Det kan ingen i hela världen få mig till att göra .
Det spelar ingen roll hur mkt ni än hatar mig eller Diva , så lätt ska ni inte få det .

Men tyvärr måste jag göra som ni säger och lämna bort henne tills jag flyttar hem igen ..

Såå Johan ska ta henne ett tag , det kommer nog bli hur bra som helst :)

Ska prata med chefen imorgon också och kolla om jag kan få flytta hem igen.

Jag har nog aldrig vantrivts så mycket på ett ställe förut .
Det känns inte ett dugg kul att dom som man bor och jobbar med behandlar en som luft !

Men men , det är inte så mycket jag kan göra åt saken . Jag är mig själv och det ska ni verkligen inte få ändra på !

I vilket fall som helst så tycker jag är det som är mest tråkigt av allt är att dom sa att dom skulle hjälpa mig med Diva .. Och det var ju jättekul - de 2 första veckorna.

Nu bara skiter dom i allt - tack för hjälpen nu måste jag göra mig  av med henne istället ..

Kommer kännas hur tomt som helst .

Ingen som är glad över att jag kommer hem längre . Det var det enda jag kunde se fram emot här nere .
Att få komma hem till min lilla bebis .. Inte ens det lilla roliga kan jag få ha ..

Såå mitt enda hopp just nu är att jag kan få flytta hem - SNART !

Jag vill verkligen inte vara kvar här längre ! :(

Tack mamma , Karolina , Johan & svärmor för att ni ställer upp.
Ni är helt underbara !


Känns så otroligt skönt att veta att det finns någon som är på min sida iaf .. Alla är inte helt emot mig.

Jag älskar er ! <3

Kommentarer
Postat av: karolina

vi älskar dej med ska du veta! :)

kom hem nu

2009-05-04 @ 09:38:09
URL: http://maxfabian.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det kommer att bli bra ska du se :) Jag förstår att det inte är så lätt att stå ut, men du vet att vi här hemma finns för dig, och jag hoppas att du kommer hem snart så man kan lära känna dig bättre :)



stå på dig tjejen, du är stark och INGEN kan eller ska sätta sig på dig!! Jag tänker på dig. kram

2009-05-04 @ 14:19:35
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback